سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۱۱ ق.ظ

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

 

 چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم؟

 

خیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول داشته باشد و یا می خواهید دل کسی را بدست بیاورید و در این راه همیشه با شکست مواجه شده اید.

دوستان و یا اطرافیان شما به راحتی دل دیگران را بدست می آورند راحت همه عاشقشان می شوند ولی شما با وجود موقعیت بهتری که دارید موفق نمی شود! چرا ؟

آرزوی داشته اید که شماهم شخص مورد علاقه خود را مثل دیگران در کمترین زمان شیفته و عاشق خود نمایید اما ... چرا ؟

 

هر فردی در طول زندگی نیاز دارد افراد زیادی را عاشق خود نماید از دوستان و همسر آینده گرفته تا همکاران و رئیس شرکت و ...

آیا واقعا عاشق کردن دیگران فرمول خاصی دارد ؟

 

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق)  نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری می باشد که با انتشار الکترونیکی این کتاب در سایت toknowmyself با فروش بالایی مواجه شده است و آلان یکی از پرفروشترین کتاب های سایت آمازون می باشد.

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم به شما کمک می کند ذهن دیگران را شست و شو دهید و میلی شدیدی نسبت به خود ایجاد کنید. با مطالعه ی این کتاب می توانید حتی اگر شخصی از شما خوشش نمی آید وی را عاشق خود کنید

نسخه ی فارسی این کتاب برای اولین بار به صورت الکترونیکی منتشر شده است و فعلا هیچ نسخه ی چاپی از این کتاب وجود ندارد.

 

نسخه ی انگلیسی این کتاب به قیمت 17 دلار ( حدود 50 هزار تومان) به صورت الکترونیکی به فروش می رسد. اما ما این کتاب پر ارزش  را تنها با قیمت 7000هزار تومان برای دانلود شما قرار دادیم

 

 

قیمت این کتاب تنها 7000 تومان میباشد

 


 
سایت دارای لوگوی اعتماد سامانه الکترونیکی درگاه پرداخت میباشد

 

راهنمای پرداخت

 

بعد از پرداخت لینک دانلود قابل مشاهده است

 

در صورت بروز هر گونه مشکل در قسمت نظرات اعلام کنید

 

 

تفاوت این کتاب با دیگر کتاب ها

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم یک کتاب ساده و معمولی نیست که توصیه های واضع و آشکار به شما بکند توصیه هایی که همه ی ما با آن آشنا هستیم. مثل مهربان بودن، هدیه خریدن و نزدیک وی قرار گرفتن.

اطلاعات موجود در این کتاب برگرفته از علوم روانشناختی است که با وجود تخصصی بودن به زبانی بسیار ساده بیان شده است تا هر شخصی بتواند به سادگی متوجه ی آن شود. علومی که در این کتاب بررسی می شود شامل روانشناسی رفتار، برنامه ریزی ذهن نیمه خودآگاه، روانشناسی عشق، روانشناسی ارتباط، برنامه ریزی عصبی کلامی، آناتومی بدن، بازاریابی و تحقیقات علمی می باشد

 

به درستی استفاده کنید

هدف اصلی نوشتن کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم این است که به اشخاصی که می خواهند از تنهایی در بیایند و یک رابطه ی با هدف ازدواج داشته باشند کمک شود. این کتاب همچنین در جهت بهبود ازدواج زوج ها و بازگرداندن عشق های از دست رفته ی آنان می باشد.

 


بدون شک قصد شما یک عشق واقعی و یک احساس پاک است و نه تفریح و خوش گذرانی و فریب دیگران. دلیل اینکه با چنین لحن تندی رفع مسئولیت می کنم این است که این کتاب مثل کتاب های دیگر نمی باشد در واقع این کتاب مثل یک سلاح است که می تواند با مقاصد خوب و بد به کار گرفته شود.


قبل از خرید از شما می خواهم از این کتاب به درستی استفاده نمایید و فقط در راستای اهداف انسان دوستانه استفاده نمایید و هدف همه ما داشتن یک جامعه سالم باشد.

 

نظرات (۵)

  • علیرضا

    متشکرم

  • نازنین.زاده فلاحی

    برنامه کلاسی


  • ملیحه عبدالی

    باسلام  ابمیل دکترمریم قربانی رامیخاستم

  • مهتاب زنگنه

    سلام میخواستم بدونم فردا کلاسای مترجمی زبان برگزار میشه

  • امیر حسین

    با تشکراازسسایتتون

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3