جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴ ق.ظ

آغاز مهلت درخواست مهمان موقت و دائم نیمسال دوم ۹۵-۹۴ پیام نور



مهلت ثبت درخواست مهمان موقت و مهمان دائم برای نیمسال دوم ۹۵-۹۴ دانشگاه پیام نور آغاز شد.

براساس بخشنامه جدید سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور ثبت درخواست مهمان موقت و مهمان دائم برای نیمسال دوم ۹۵-۹۴ دانشگاه پیام نور از ۷ دی ماه آغاز و تا ۲۸ دی ماه ۹۴ ادامه خواهد داشت.


مهلت ثبت درخواست مهمان موقت و مهمان دائم  :

مهلت ثبت درخواست : ۷ دی ماه لغایت ۲۸ دی ماه ۹۴

نکته مهم : مهمان موقت از طریق سیستم گلستان قابل ثبت می باشد و برای مهمان دائم حتما باید به مرکز خود مراجعه حضوری داشته باشید و به صورت کتبی درخواست مهمان دائم دهید.

در روش غیر حضوری برای ثبت مهمان موقت با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir و با ورود به پنل کاربری خود از مسیر زیر نسبت به ثبت در خواست خود اقدام کنید :

آموزش -> دانشجو -> درخواست ها -> تقاضای انتقال و مهمان -> تقاضای انتقال به صورت مهمان در واحدها و مراکز داخلی

 

تذکر مهم : توجه داشته باشید در صورتی که در سیستم گلستان درخواست مهمان داده باشید تا زمانی که وضعیت شما در سیستم گلستان مشخص نشود که با مهمان شما مبدا و مقصد موافقت کرده است یا خیر ، امکان انتخاب واحد در نیمسال دوم ۹۵-۹۴ را نخواهید داشت.

پس بهتر است پس از ثبت درخواست مهمان در سیستم گلستان ابتدا از مبدا بخواهید در سیستم درخواست شما را بررسی کند و اگر موافقت شد از مقصد بخواهید درخواست مهمان شما را بررسی کند.

افزایش شهریه دانشجویان مهمان : دانشجویان پیام نور توجه داشته باشند در صورتی که اقدام به درخواست مهمان کنند شهریه آنها افزایش پیدا خواهد.



نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3