چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲ ب.ظ

امکان ثبت نام پذیرفته شدگان فاقد مدرک پیش دانشگاهی سال 95 پیام نور





بر اساس تبصره بند 13 نامه شماره 36337 مورخ 4 مهرماه 1395 دانشگاه پیام نور در دستور العمل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 95 آزمون سراسری و رشته های بدون آزمون که موفق به ارائه مدرک پیش دانشگاهی (تا تاریخ 31 شهریور ماه 95) نشده اند ارسال و به آگاهی می رساند:

آندسته از پذیرفته شدگانی که تا پایان شهریور ماه 95 (31 شهریورماه 95) موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی نشده اند، تا تاریخ 30 دی ماه 1395 مهلت داده می شود تا مدرک پیش دانشگاهی اخذ کنند، از این دسته از پذیرفته شدگان ثبت نام موقت بعمل آمده (ثبت نام غیرحضوری) و پس از اخذ مدرک پیش دانشگاهی ثبت نام آنها قطعی می گردد و در نیمسال دوم 96-95 انتخاب واحد و شروع به تحصیل می نمایند و نیمسال اول 96-95 برای آنها مرخصی تحصیلی درج می گردد.

تذکر 1: پذیرفته شدگانی که دارای شرایط فوق می باشند ازطریق سیستم گلستان دانشگاه پیام نور نسبت به ثبت نام غیرحضوری اقدام نمایند. (5 مهرماه 95  لغایت 14 مهرماه 95) و این دسته از دانشجویان در نیمسال اول 96-95 حق انتخاب واحد را ندارند.

تذکر 2: پذیرفته شدگانی که دارای شرایط فوق می باشند با ارائه مدرک پیش دانشگاهی، جهت ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده در نیمسال دوم 96-95 به دانشگاه مراجعه نمایند.


نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3