شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۲۸ ب.ظ

نظرات (۳)

  • حدیث پرهیز

    fباسلام اینجانب حدیث پرهیز دارای مدرک کادشناسی ارشد رشته شیمی فیزیک از رییس محترم دانشگاه پیام نور واحد سرپل زهاب تقاضا دارم ترم بعد یعنی نیمه اول سال 95/96در صورت امکان واحد درسی در رشته شیمی برای تدریس به دانشجویان ارائه داده تاخدمتی به جامعه داشته باشم ونتایج زحمت خودم را به دانشجویان ارائه بدهم.باتشکر فراوان

  • محفوظ

    اینجانب فارغ التحصیل پیام نور سرپل ذهاب هستم در زمان درس خواندن ما آقای چوپانی رییس آن دانشگاه بود. ایشان واقعا یک انسان رذل و پست و بی صفت بودن. واقعا یه خاطره بد از شهرستان سرپل ذهاب در ذهن تمام دانشجویان غیر بومی بر جا گذاشتن.

  • دانشجو...

    باسلام اتفاقا من هم دانشجوی زمان اقای چوپانی بودم برعکس شما اقای چوپانی مردی شریف واستادی دلسوز بودن

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3