پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۶:۵۷ ب.ظ

تقویم آموزشی ترم تابستان ۹۶ دانشگاه پیام نور تغییر کرد







زمان انتخاب واحد ترم تابستانی دانشجویان دانشگاه پیام نور از تاریخ ۸ تیر ۹۶ لغایت ۱۴ تیر ۹۶ از طریق سیستم گلستان و مطابق برنامه زمان بندی شده برای دانشجویان دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام می پذیرد.

دانشجویانی که درخواست مهمان شدن دارند، از تاریخ ۱ تیر ۹۶ لغایت ۱۲ تیر ۹۶ می توانند اقدام کنند.

ترم تابستان پیام نور حذف و اضافه ندارد و طبق قانون پیام نور هر دانشجو می تواند حداکثر تا سقف ۸ واحد در تابستان انتخاب واحد کنند. (اجباری به انتخاب واحد نیست دانشجوی می توانید انتخاب واحد نکند و یا اینکه ۱ تا ۸ واحد انتخاب کند)

تاریخ دریافت کارت آزمون از طریق سیستم آموزشی گلستان از تاریخ ۲۶ مرداد امکان پذیر خواهد بود و زمان برگزاری امتحانات از تاریخ ۲۸ مرداد ۹۶ لغایت ۴ شهریور ۹۶ اعلام شده است.

کلیه دروس ارائه شده در ترم تابستان بجز تربیتی بدنی به صورت خودخوان و فاقد نمره میان ترم می باشند . شهریه ثابت و شهریه متغیر واحدها به دلیل خودخوان بودن در تابستان نصف می باشد.

لازم به توضیح است؛ دوره تابستانی در مراکز برون مرزی دانشگاه اجرا نمی شود و امکان حذف و اضافه دروس در دوره تابستانی مقدور نیست.

 

اصلاحیه تقویم آموزشی پیام نور 96-95





نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3