پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۳۹ ب.ظ

دانشگاهیان بعد از پایان امتحانات به عتبات اعزام می شوند





معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دوره هفدهم عتبات دانشگاهیان در تابستان و پس از پایان امتحانات دانشجویان انجام می شود.

 


  به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشجویی، محمد زارع گفت: ثبت‌نام دوره هفدهم عتبات دانشگاهیان و قرعه‌کشی آن بعد از ماه مبارک رمضان انجام و اعزام دوره هفدهم پس از پایان امتحانات دانشجویان در تابستان انجام خواهد شد.

وی افزود: تاریخ دقیق ثبت‌نام و اعزام‌ها از طریق سایت لبیک  www.labbayk.ir و رسانه‌ها به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطرنشان کرد: شانزدهمین دوره اعزام‌ها از اول بهمن سال گذشته آغاز و تا هشتم اردیبهشت‌ماه ۹۶ ادامه داشت و در این مدت حدود ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور راهی عتبات عالیات شدند.

زارع گفت: هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از تابستان سال جاری آغاز می شود و تا آبان ماه ادامه خواهد داشت و عرفه و عاشورا از مناسبت هایی است که کاروان های دانشگاهی در آن زمان در کربلای معلی حضور خواهند یافت.

وی درباره اعطای تسهیلات به زائرین عتبات دانشگاهیان گفت: جلسات و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و با چند بانک در این خصوص رایزنی کرده ایم که به‌ زودی نتایج آن اعلام می‌شود.


نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3