جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۳۹ ب.ظ

زمان ثبت درخواست مهمان برای نیمسال دوم ۹۵-۹۴ دانشگاه پیام نور

تاریخ ثبت درخواست مهمان برای نیمسال دوم ۹۵-۹۴ دانشگاه پیام نور برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد طبق اعلام سازمان مرکزی تغییر کرد.

براساس تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۵-۹۴ دانشگاه پیام نور ، ثبت درخواست مهمان برای نیمسال دوم ۹۵-۹۴ دانشگاه پیام نور از ۱ دی ماه لغایت ۲۶ دی ماه اعلام شده بود که طی بخشنامه سازمان مرکزی آغاز ثبت درخواست مهمان به تاریخ ۷ دی ماه ۹۴ تغییر کرده است.



مهلت ثبت درخواست مهمان و انتقالی :

مهلت ثبت درخواست : از ۷ دی ماه لغایت ۲۶ دی ماه ۹۴

برای ارائه درخواست مهمانی به دو شکل حضوری و غیر حضوری می توانید عمل کنید که هر یک از دانشگاه های پیام نور به شیوه خود عمل می کند پس بهتر است قبل از انجام هر کاری از دانشگاه خود سوال کنید که حضوری و یا به صورت غیر حضوری در سیستم گلستان باید درخواست بدهید.

در روش غیر حضوری با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir و با ورود به پنل کاربری خود از مسیر زیر نسبت به ثبت در خواست خود اقدام کنید :

آموزش -> دانشجو -> درخواست ها -> تقاضای انتقال و مهمان -> تقاضای انتقال به صورت مهمان در واحدها و مراکز داخلی

 


تذکر مهم : توجه داشته باشید در صورتی که در سیستم گلستان درخواست مهمان داده باشید تا زمانی که وضعیت شما در سیستم گلستان مشخص نشود که با مهمان شما مبدا و مقصد موافقت کرده است یا خیر ، امکان انتخاب واحد در نیمسال بعد را نخواهید داشت.



نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3