شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۶ ب.ظ

نظرات (۲)

  • سامان

    باسلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت تمامی مسئولین و برنامه ریزان زحمت کش خانواده پیام نور- اگه امکان داره دوره کارشناسی ناپیوسته را دوباره در پیام نور دایر کنید. چون قطعاً متقاضیان زیادی خواهد داشت. به دلیل غیرحضوری بودن، اکثر شاغلین این دانشگاه را که درجه علمی بسیا بالاتر از دانشگاه آزاد و علمی کاربردی دارد و فراگیری دانش درآن حقیقی است، جهت ادامه تحصیل انتخاب خواهند کرد. به امید محقق شدن تا ترم دوم 96-95. باتشکر.

  • عارف صعودی

    با عرض سلام
    این شرکت بنا به درخواست روابط عمومی پیام نور استان خوزستان در جهت مراسم بازگشایی سال تحصیلی 96-95 در محل شهدای هویزه خوزستان برای دانشگاه پیام نور استان خوزستان عهدار امور چاپ و تبلیغات بوده که متاسفانه با مراجعه مکرر و به منظور دریافت هزینه های مربوطه مسئولین استان به عنواین مختلف از پرداخت هزینه ها بعناوین مختلف طفره رفته و این شرکت را که دارننده مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان می باشد را به افتراهای نا بجا منسوب نموده اند.
    علیهذا با عنایت به این که شرکت از سال 1376 عملکرد شایانی داشته، خدایی ناکرده عملکرد برخی از مسئولین بی تجربه باعث خدشه به خدماتی ارزنده ای که دانشگاه پیام نوری که حامی دانشجویان امیدوار را می باشد را ننماید.

    با شرکت تبلیغاتی فاضل جم رسالت

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3