سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۱:۵۸ ب.ظ

پیام دکتر رستمی ابوسعیدی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید


رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی دانشجویان تبریک گفت.

 در متن پیام دکتر رستمی ابوسعیدی آمده است:

تقارن بهار تعلیم و تربیت، با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و همچنین هفته دفاع مقدس که تداعی گر ایثار، مقاومت و شهادت است، فرصتی مغتنم برای حرکت پرشتاب علمی ، ترویج فرهنگ عاشورا و تقویت روحیه علمی آمیخته با ایمان است.

بدون شک دستیابی به جایگاه متعالی در عرصه آموزش عالی در سالی که با تاکید مقام معظم رهبری به نام « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده است، نیازمند به کارگیری و تولید علم و همچنین اهتمام ویژه بر گسترش افق های علمی و پژوهشی کشور است .

جای بسی سعادت است که بتوانیم در راستای اهداف دولت تدبیر و امید و با حضور شما دانشجویان عزیز و توانمند این مرز و بوم، سهمی والا در تحقق بخشی اهداف نظام آموزش عالی کشور در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) داشته باشیم.

اینجانب بار دیگر، در آستانه سال تحصیلی جدید، درود و تبریک خالصانه خود را به تمامی دانشجویان توانمند و خلاق دانشگاه پیام نور به ویژه دانشجویان ورودی جدید که با شوق کسب علم و دانش به عرصه مقدس دانشگاه گام نهاده اند، تقدیم می نمایم.

امید است دانشجویان و دانشگاهیان فرهیخته کشور با تأسی از سرور و سالار شهیدان در جهت حفظ و تداوم فرهنگ عاشورا و ایثار و مقاومت شهدای دفاع مقدس و همچنین ارتقای علمی کشور بکوشند.



نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • دانشگاه پیام نور

تصاوير منتخب 3